День у день наша команда вчителів працює, щоб створити комфортне освітнє середовище для наших учнів. З впевненністю можу сказати, що їхня робота є висококласною...
Ця думка ще більше підтвердилась після сьогоднішнього семінару....
Великий запит поступив від педагогів інклюзивних шкіл.
Дякую Юрчук Наталія за співпрацю
#DniprOsvita
Сьогодні на базі спеціальної школи № 26 у партнерстві з Інклюзивно-ресурсним центром № 4 проходив семінар-практикум "Інклюзія. Діти з інтелектуальними труднощами в закладах загальної середньої освіти".
На захід до освітян завітала заступник начальника районного управління освіти Галина Тодосова Звертаючись до присутніх, вона подякувала організаторам за підготовку такого необхідного та корисного заходу, учасникам семінару побажала знайти для себе відповіді та підказки, які допоможуть в їх практичній діяльності.
Вчителі та практичні психологи ділилися досвідом роботи з дітками, що мають інтелектуальні порушення. Значну увагу приділили питанням роботи з учнями з інтелектуальними труднощами щодо:
• особливостей формування розумової сфери при виконанні навчально-практичних завдань;
• інноваційних корекційно-розвиткових технологій навчання;
• корекційної спрямованості методів навчання;
• адаптації та модифікації програм;
• добору методів і прийомів індивідуального підходу.
В свою чергу фахівці (консультанти) Інклюзивно-ресурсного центру № 4 в практичній частині заходу ділилися досвідом роботи з дітьми, які мають інтелектуальні труднощі, особливу увагу звернувши на необхідність індивідуального підходу до кожної дитини. Учасники семінару, згрупувавшись у команди, за підтримки та допомогою спеціалістів інклюзивного центру, знаходили практичні рішення запропонованих кейсів та працювали над створенням індивідуальних програм розвитку.
Після практичної частини вчителі спеціальної школи № 26 продовжили ділитися досвідом та знаннями щодо використання альтернативної та додаткової комунікації під час освітнього процесу, розглянули методи корекції нав'язливих думок та ідей, шукали відповідь на питання, що робити під час пубертатного періоду та як справитися з учнями при максимальному збудженні під час освітнього процесу.
Переглядів: 148 |
Додав: internat26
| Рейтинг: 0.0/0 |